Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

 Periodieken

Verbeeld: Bang & Olufsen Center Magazine - Verspreiding in oplage van 900.000 exemplaren via socio-demografische postcodesegmentatie (geselecteerd op welstand, levensfase, etc.) in de regio's waarin de B&O-centers actief waren. Per B&O Center wisselde de voorpagina (secondaire naamgeving), de achterpagina met 1/1 advertentie van betreffend Center en de hartpagina's voorzien van lokale en regionale high class adverteerders. Outstanding redactioneel niveau en dito landelijke co-adverteerders. De uitgave heeft voor een exponentiële traffic bij de Centers tot gevolg gehad. Eerste in Nederland gedrukte tabloid in een omvang van 32 pagina's full colour.   

 

Op deze pagina een korte bloemlezing van aansprekende periodoeken van Novio Media over een periode van 40 jaar.

http://www.grandprixzandvoortmagazine.nl/Uitgever/

 

 

 

 

 

  


 Pallas Magazine - Uitgeven van 1980 tot 1994. Eerste volwaardige glossy van Nederland bestaande uit 27 regionale edities. Oplage 62.000. Verspreiding van alle wachtkamers van Nederland. Life style pur sang. eerste ontvangers: artsen, tandartsen, notarissen, ziekenhuizen, fysiotherapeuten, advocaten, specialisten en kapsalons. Aantal meelezers per exemplaar: 15. Lezersbereik 900.000

 

Op deze pagina een korte bloemlezing van aansprekende periodoeken van Novio Media over een periode van 40 jaar.

http://www.grandprixzandvoortmagazine.nl/Uitgever/