Uitgeefconcept
Het Wllem II PromoMagazine verschijnt huis aan huis in 92.000 brievenbussen in Tilburg en 15 omliggende plaatsen. De magazine-achtige krant wordt gedrukt op veredeld krantenpapier in het formaat tabloid in een omvang van maar liefst 48 pagina's in full colour. Alle commerciële en redactionele adverteerdersinfo vindt u op deze. De uitgevers staan te boek als publicisten van onvervalst bewaarnummers met een hoog informatief karakter.
Op deze website uitsluitend PromoMagazine-gerelateerde items. Voor particuliere info of algemeen zakelijke issues over Willem II klikt u naar de officiële website van Willem II, inclusief Twitter, Facebook en Instagram ]
Wanneer >
Op 20 november 2024 , 4 dagen voor de thuiswedstrijd van Willem II tegen NAC Breda , verschijnt in Tilburg en meerdere omliggende plaatsen in een oplage van 92.000 exemplaren het Willem II PromoMagazine. Deze uitgave komt er ter gelegenheid van het kampioenschap van de KK- divisie en de promotie naar de Eredivisie. Daar waar de Tricolores gezien haar historie en record helemaal thuis hoort. Alle informatie voor adverteerders en deelnemers vindt u op deze pagina
Wat >
Het promotiemagazine wordt uitgeven op verbeterd courantenpapier in tabloid formaat en kent een omvang van 48 pagina's full colour. 24 pagina's bestaan uit zuivere redactie en 24 pagina's uit advertenties van vaste formaten. Enkele advertentiepagina's worden ingericht als advertorial zodat meer dan 60% uit redactie bestaat. De look-and-feel van het medium is qua lay out, onderwerpkeuze, achtergronden en Willem II-gerelateerd nieuws, dat van een magazine, hoewel gedrukt op veredeld krantenpapier.
Inhoud >
- Programma seizoen 2024-2025
- Presentatie selectie en staf
- Historie Willem II
- Terugblik op de gespeelde wedstrijden in het seizoen '23-24
- 'Interview Frenkie de Jong (foto boven), van Willem II welp naar Leeuw van Barcelo
- Het 125-jarig jubileum
- De Koningsclub
- Willem II in Europa
- 'Van de Voorzitter
- De rijke geschiedenis Willem II
- 'Eregalerij van de oude glorie'. Van Tinus van Beurden (1920) tot Jaap Stam en vandaa
- Vooruitblik en speelschema 24-25
- Verkoop seizoenkaarten, de Twaalfde Man, Bezoekersinformatie, Kidsclub, Webshop review, Supportersclub Willem II
- Overzicht sponsoren en Businessclub leden, Businessclubleden uitgelicht, TricoloresLounge, Events en Horecamogelijkheden
Adverteerdersvoordeel
- De krant kent in tegenstelling tot een reguliere weekkrant op de advertentiepagina's een 'rustig' beeld door de keuze van vaste formaten. Geen kakofonie van schreeuwende advertenties maar een chique weergave van thema-advertenties.
- In de week van verspreiding heeft een dergelijke krant vanwege het thematische en aansprekende karakter vele malen meer impact dan een reguliere huis-aan-huis weekkrant. In betreffende week is het voor regionale of lokale adverteerders raadzaam het bestaande millimeter contract bij uitgevers van lokale kranten niet aan te spreken. De prijsstelling is bovendien van dien aard dat lokale adverteerders niet meebetalen voor ontvangers 30 kilometer van hun vestigingsplaats (Voorbeeld: een lokaal gericht bedrijf uit Dongen blijft verschoond van waste voor ontvangers van de krant in Oisterwijk)
- Selectieve adverteerderswerving zorgt voor een in commercieel opzicht high profile uitgave.
Oplage en verspreidingsgebied >
De totale oplage is 92.000 exemplaren. De onderstaande roodomrande plaatsen tellen 150.124 brievenbussen. Onder aftrek van de nee-nee/nee-ja stickers resteren er 72.758 brievenbussen. Het restant van de oplage wordt verspreid op de voorlaatste speeldag via de zitplaatsen in het Willem II stadion. Hieronder het cartografisch overzicht als wel een plaatsenspecificatie
Formaten en tarieven >
Totale omvang van de uitgave is 48 (!) pagina's waarvan 24 redactioneel (50% ! ) en 24 pagina's advertentioneel.
Bladspiegel: 289 x 41 5 - Zetspiegel 260 x 385
Formaat |
Prijs |
Formaat in mm |
1/1 |
1.295,- |
260 x 385 |
1/2 pag. liggend |
0.895,- |
260 x 191 |
1/2 pag. staand |
0.895,- |
128,5 x 385 |
1/3 pag. liggend |
0.795,- |
260 x 126,3 |
1/4 pag. staand |
0.495,- |
128,5 x 191 |
1/4 pag. liggend |
0.495,- |
260 x 094 |
1/8 pag. liggend |
0.395,- |
128,5 x 094 |
1/6 pag. liggend |
0.350,- |
128,5 x 126 |
|
|
|
De uitgever >
Willem II PromoMagazine is een uitgave van Novio Media Uitgevers / Buro Mauritz (sinds 1984) en Fresh Productions. Novio Media tekent voor de acquisitie en commerciële exploitatie en redactionele coördinatie . Al bijna vier decennia lang. Tussen 1984 en nu produceerde deze uitgever onderscheidende uitgeefconcepten, themakranten en jubilea-uitgaven zoals De Tilburg 750 jaar Jubileumkrant en soortgelijke uitgaven voor o.a. gemeenten als Breda, Amersfoort en Roosendaal. Op deze pagina een kleine selectie van eerdere spraakmakende en commercieel-creatieve voetbal)kranten, magazines en nieuwe media uitgeefconcepten
Commerciële en redactionele exploitatie
Paul van Ostayenstraat 36 - 5103 PS Dongen - 0162 31 32 89 / 06 24 95 68 40
info@Novio-Media.nl
Verantwoordelijk uitgever
Bolkensteeg 12 - 5103 AB Dongen - KvK 80439802 - Bank NL85KNAB 0503609668