Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

 Grand Prix Zandvoort Magazine

 

 Alle informatie over het Grand prix Zandvoort Magazine op de speciale promosite ten behoeve van adverteerders en betrokkenen: 

 

https://www.grandprixzandvoortmagazine.nl/

 

 Hieronder alle info voor adverteerders en betrokkenen

 

 


 

Het uitgeefconcept Grand Prix Zandvoort Magazine 

 

 

Verspreidingsmoment: Een week voor het event van augustus 2024

 

Verspreidingswijze 1:  via  displays  op de afrekenbalie van 1447 bemande tankstations  (maal 100 exemplaren) zoals geselecteerd in overzicht Nederlandse bemande tankstations: Shell (416 bemande stations), BP (253), Total ( 250) Texaco (290) en Esso (238). Alle deelnemers ontvangen een eigen display.

 

 

 

 

 

Shell                      0416 stations                     041.600 ( 416 maal 100) (+ 41600 = 200 exemplaren  per)

Texaco                 0290 stations                     029.000 (290 maal 100)

BP                          0253 stations                     025.300 (253 maal 100)

Total                     0250 stations                     025.000 (250 maal 100)

Esso                      0238 stations                     023.800 (238 maal 100)

                               1447 stations                     144.700 (plus  41.600 i.v.m. extra oplage Shell )

 

                                                                              186.300

 

Redactionele inhoud

 

Qua redactioneel umfeld is er een hoogst selectieve selectie in keuze in onderwerpen inclusief (special intrest en human intrest). Hoog bewaargehalte vanwege diepgravende race- en eventinfo.

 

De opsomming hieronder is deels indicatief. Het geeft een inkijk in de bladformule en de algehele opzet !

 

 

 

Event info

  • Event- en additionele info totale evenement
  • Line Up alle teams en rijders, programma, tijden
  • Het circuit
  • Bezoekersinfo ‘how to get there’ en parkeren (NS en Pon Mobility)

 

Human Intrest

  • Interview met of artikel over Jan Lammers, circuitdirecteur
  • Reportage over Max Verstappen : Max Mania en Zandvoort
  • Artikel over betrokkenheid  Prins Bernard jr. bij GP Zandvoort
  • Hommage aan Ben Pon
  • Chase Carey (CEO FOM) over GP Zandvoort in de media
  • Interview racelegende en laatste winnaar op Zandvoort Nikki Lauda over Zandvoort  (opgenomen kort voor zijn overlijden)
  • Artikel/interview Michiel Mol (over destijdse sponsoring met Lost Boys van Jos Verstappen, voormalige betrokkenheid bij voormalige Spyker F1 Team, het Force India Team van Lawrence Stroll en de passie en affiniteit van Michiel Mol voor de F1.
  • Eerdere tot de verbeelding sprekende winnaars: Stirling Moss, Graham Hill, Jim Clark, Jackie Stewart, James Hunt en …. Niki Lauda (voor Senna en Prost)
  • Olav Mol over Zandvoort in de media
  • Herinneringen van toprijders en inzetjes van rijders aan tal van Zandvoort-races  als David Hart, Toine Hezemans, Michel Bleekemolen, Carly Pellinkhof, Jan Lammers, Gijs van Lennep,  Robert Doornbos, Cor Euser, Wout van Reenen, Paul van Splunteren, Guido van der Garde, Huub Rothengarter, Peter van de Kolk, Allard Kalff  e.a.

 

 Advertorials  en free publicity over main sponsoren

  • Ziggo
  • Heineken (campagne ‘When You Drink Never Drive’  c.q Heineken 0.0 – boodschap),
  • Jumbo & Max Verstappen
  • CM.com (ticketing en billing tijdens het  event)
  • NS, alle reisschema’s en dienstregeling, en Pon Mobility
  • Mediapartner Talpa
  • G-Star
  • Exact

 

Special Intrest

  • Repo’s over Ferrari, Lamborghini, Astin Martin, Porsche, Mercedes, Maserati, Bentley, Rolls Royce,  Spyker Cars
  • Artikel over 4 aanbieders in het aller hoogste segment van de occasion-markt (Range Rover, Mercedes, Ferrari, Lamborghini, Porsche, etc.) zoals Autotron Exclusive (Rosmalen), Thijs Timmermans (Waardenburg), Van de Akker (Best), Louwman Excusive (Utrecht)  (enkel voorbehoud)
  • Van Mossel Group, automotive tycoon. Interview met eigenaar Eric Berkhof
  • Artikel Auto Museum en Eventcenter Metropole Druten en/of repo over Frans van Haren (Excluton) over zijn affiniteit met de autosport
  • Advertorials top-horloges Tag Heuer, Cartier, Rolex, Patek Philippe, IWC etc.
  • Advertorials en free publicity Motortuning
  • Advertorials en free publicity high quality bandenmerken  en bandensites
  • De beste motoroliën op een rij
  • Van Amersfoort Racing
  • De autosportbusiness van Tim & Tom (Coronel)

 

Adverteerders selectie

 

De adverteerders selectie is gebaseerd op auto en autosport gerelateerd aanbieders (high end en high profile merken en diensten) aangevuld met Life style en high profile adverteerders zoals Rolex, Lamborghini, Tag Heuer, Mercedes AMG, Porsche, IWC, Aston Martin, Red Bull, Ferrari, Pirelli, BMW, NS ProRail, etc

 

 

Uitvoering

 

Tabloid – Half Dagblad / veredeld courant / 48 pagina’s / Full colour  / 52 grams verbeterd druk iso 68 coldset / oplage 200.000+ / formaat 289 x 415 (zetspiegel 260 x 385) rotatiegevouwen naar 289 x 208 mm . De gekozen papiersoort geeft een afdrukkwaliteit gelijk aan die van glossy magazines. Totale omvang uitgave 48 pagina's waarvan 24 redactioneel (50% ! ) en 24 pagina's advertentioneel

 

Formaten, tarieven en aanleverspecs

Bladspiegel: 289 x 415 - Zetspiegel 260 x 385

     

1/1

3.590,-

260 x 385

1/2 pag.liggend

1.990,-

260 x 190

1/2 pag. staand

1.990,-

125  x 385

1/4 pag. staand

1090,-

125 x 190

1/4 pag. liggend

1090,-

260 x 95

 

 

Aanleverspecificaties op onderstaande webpagina

(geheel onderaan)